Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 13:18

Новоставецька ЗОШ 

І-ІІІ ст.

Меню сайту
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Цифрова культура педагога

20 лютого в Новоставецькій ЗОШ І-ІІІ ст.. відбувся психолого-педагогічний семінар «Цифрова культура педагогів», підготовлений заступником з навчально-виховної роботи Морозовою З.В., практичним психологом Архіпович Л.В. та  вчителем інформатики Бегеш Л.В.

Часто вчителі запитують: «Чи достатньо мені того, що я вмію запустити програму, зберегти свою роботу на дискові та роздрукувати її? Чи я вже є комп’ютерно-грамотним?». Проблему комп’ютерної грамотності не потрібно розглядати дуже вузько –використовувати комп’ютер та сучасні інформаційні технології лише в одній певній сфері. Мова йде насамперед про збагачення духовного світу учня, його навчання і загальний розвиток. Тому комп’ютерна грамотність включає в себе не тільки виконання певних операцій на комп’ютері чи вправне володіння однією програмою (нехай і дуже необхідною). Ствердилась думка, що сучасний комп’ютерно-грамотний педагог має постійно слідкувати за новітніми інформаційними технологіями, бачити можливості їх впровадження на своїх уроках, створити умови для їх ефективного застосування.

Цифрова культура педагога –вміння працювати з сучасною цифровою технікою і володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Іншими словами сучасний вчитель повинен мати так звану

ІКТ-компетентність. У поняття цифрової культури можна віднести володіння вчителем такими ІКТ-компетентностями:

1.Комп'ютерна грамотність

2.Інформаційна грамотність(інформаційна культура)

3.Мультимедійна грамотність

4.Грамотність комп'ютерної комунікації.

Педагогами МорозовоюЗ.В., Архіпович Л.В.,  Шершун Н.В., Бабик М.В., Павлюк Т.В. були повідомлені колективу теоретичні засади даного питання.

Практичну частину представила вчитель інформатики Бегеш Л.В. – учителі створювали власні презентації та вчились працювати з хмарними технологіями.

Адже, формування ІКТ - компетентності сприяє всебічному розвитку педагогів; їх самовдосконаленню; бажанню вчитися впродовж усього життя; розумінню інформаційно-комунікаційних процесів; здатності застосовувати опановане у професійній діяльності; удосконалювати професійну майстерність; застосовувати набуті знання у педагогічній  практиці, що забезпечує підвищення якості освіти.

Практичний психолог Л.Архіпович

     

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz